Every journey begins with just a single step..

Oh wat is het hier mooi!

Het Zuidereiland is nog een stukje mooier dan het Noordereiland. Wie had gedacht dat het nog mooier kon, maar het kan dus! De afgelopen week zijn we via de westkust van noord naar zuid gereden en we worden nog steeds iedere dag verrast met prachtige natuur.

We slapen iedere avond op een andere camping en rijden aardig wat kilometers. Aan de hand van de foto's herinneren we onszelf er af en toe even aan waar we allemaal geweest zijn. Ook tekent Li netjes onze route op de kaart, zodat we straks nog precies weten waar we al dat moois toch gezien hebben. Het is bijna niet bij te houden :)

Helaas, hoe meer we naar het zuiden rijden, hoe kouder het wordt. Het is dus 's avonds en vroeg in de ochtend best een beetje koud. En als je dan ook nog op een camping staat met alleen een smerige wc is het dus om half 8 in de ochtend tijd om te gaan en op te warmen in de camper. Ach, het hoort er allemaal bij en we houden in ons achterhoofd dat we over een weekje al op het strand in Bali liggen. Ook niet vervelend;) Pfoe, we hebben 't maar druk ;)

Ik hoop dat de foto's een indruk geven van al het moois dat Nieuw-Zeeland te bieden heeft!

Reacties

Reacties

Céline

Jeeeeeetje, wat een avontuur! Ik ben zo jaloers maar ontzettend blij voor jullie dat het zo prachtig en heerlijk is. Weer een puntje op mijn bucketlist: reizen door nieuw zeeland ;) het klinkt allemaal zo fantastisch dat ik alleen maar kan denken aaaaaah wauw ik wil dit ook !
Ontzettend veel plezier nog meiden en straks op naar Bali! ik kijk uit naar de verhaaltjes :)
dikke kus Céline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!