Every journey begins with just a single step..

6 maanden

Morgen ben ik precies een half jaar in Australië en oh, wat is Australië leuk. En het wordt waarschijnlijk alleen nog maar leuker, want volgende week is het zover: 'Ik ga op reis'. Nu denk je misschien, dat ben je toch al.. Dat is waar, maar ik ben nu ook nog als Au Pair aan het werk en vanaf volgende week ben ik dus ècht 'op reis'!

Denise en ik pakken aankomende zondag om 9 uur in de ochtend de bus naar Melbourne. We hebben een paar nachtjes in een hostel geboekt en huren ook nog een autootje om de Great Ocean Road te bezoeken. Mocht je je afvragen wat dat inhoud.. de GOR is een weg (haha, dat begreep je vast al) die langs de zuid kust van Australië loopt. Dit schijnt een hele mooie route te zijn om te rijden waar je o.a. de Twelve Apostels (wat er overigens geen 12 zijn) kunt bewonderen. We hebben via een fb een paar Nederlandse meiden gevonden die met ons mee reizen. Onderweg zullen we lekker de zee induiken (alhoewel ik de stromingen hier best spannend vind), chillen op het strand, wijntjes drinken en vooral lekker genieten!

Na Melbourne ga ik naar Sydney en gaan Denise en ik onze eigen weg. Dat zal wel eventjes wennen zijn, maar gelukkig heb ik in Lauren een leuk nieuw reisgenootje gevonden.

Het werken als Au Pair was een hele goede manier om lekker van Aussie te kunnen genieten, maar een half jaar is voor mij wel genoeg. Ik zal mijn gezin en Canberra echt wel gaan missen, maar het is nu tijd voor het echte grote avontuur.

Ik ga proberen om tijdens mijn reis lekker vaak te bloggen, zodat jullie een beetje met mij mee kunnen reizen!

See ya!

PS: Vanaf nu is dit mijn 'reiswebsite'.

Reacties

Reacties

Rob

Leuk om weer mee te lezen. Een mooie tijd alweer achter je, maar wat een waanzinnige tijd ligt er nog voor je! Geniet ervan! Groetjes uit Groningen.

Anneke Verhoeven

Heel veel plezier als je lekker zonder verplichtingen verder gaat reizen. Je hebt natuurlijk al heel veel beleefd, maar je zal nog veel meer gaan beleven tijdens je backpack! Fijn dat je ons steeds zo op de hoogte houdt. Liefs, Anneke

Riëtta

Nou zeg, wat een ongelofelijk avontuur! En nu dus echt weg. Jij geniet er van, maar ik ook hoor. Hoop snel weer wat te kunnen lezen. Veel plezier!

angela

Maak maar zoveel mogelijk mooie herinneringen! Goede reis!

Lianne

Tot over 6,5 week in Nieuw Zeeland! X

Marianne Brink

Top Lijn. Deze site is beter dan waarbenjij.nu he? We proberen elkaar in Bali te ontmoeten. Even lekker bijkletsen met jou en Li. Veel plezier langs de GOR.

Marjolijn

Bedankt voor alle leuke reacties!

Li: tot over een paar weekjes! New Zealand here we coooome:)
Marianne: We gaan zeker even bijkletsen op Bali! En ja, deze site is veel fijner inderdaad!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!